Известие

Collapse
No announcement yet.

За колебаещите се, дали да си монтират ксенон ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За колебаещите се, дали да си монтират ксенон ...

    Ако някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
    Забележете разликата в осветяването от страни
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

  • #2
    освен че трябва да си регулираш фаровете, какво друго искаш да покажеш с тази тема?
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
      Ако някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
      Забележете разликата в осветяването от страни
      Сега остава да помолиш някой познат да кара в другото платно с/у теб и после да каже дали го заслепяваш.

      Аз се колебая дали да сложа ксенон и ще ми е от полза!
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        освен че трябва да си регулираш фаровете, какво друго искаш да покажеш с тази тема?
        Мерси ще я закарам да я регулират
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Сега остава да помолиш някой познат да кара в другото платно с/у теб и после да каже дали го заслепяваш.

          Аз се колебая дали да сложа ксенон и ще ми е от полза!
          Вчера като карах колата не са ми пресветкали, но виждаха че преминавам от дълги на къси и може би заради това
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Ще се ангажираш ли да пробваш с някой познат?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              е кво да пробва
              от ксенон до ксенон разликата е огромна
              особено по-евтините китове са лотария колко е крива крушката ))
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Аз мисля да сложа ксенона на дългите и да видя как ще свети и стои на пътя ако преместя дългите на мястото на късите......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Аз мисля да сложа ксенона на дългите и да видя как ще свети и стои на пътя ако преместя дългите на мястото на късите......
                  ай ся за домашно да обясниш разликата при къс и дълъг фар в посоката и формата на снопа светлина
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Ми специално за Алфите не знам, но при други два типа коли, дългите когато са къси светят по добре, при еднакво ниво на "заслепяване" на отсрещните.....Затова за домашно искам и да пробвам при алфата как щше е - то е и до ниво на предпочитания - аз предпочитам да имам два определено насочени снопа светлина някъде, отколкото два разляти и сливащи се в едно......въпрос на предпочитания......плюс това имам два чефта Н1 единия е 50 ватов, и той е на късите сега, другия на халогените и почти не го пускам, и просто искам да поекспириментирам....
                    Като направя опита и първо на тебе ще кажа резултата......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      проблемът е, че не е до ТВОИТЕ предпочитания
                      има евро норми за тая цел
                      то ако секи прави квото му е кеф ...
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        .....Затова за домашно искам и да пробвам при алфата как щше е - то е и до ниво на предпочитания - аз предпочитам да имам два определено насочени снопа светлина някъде.
                        Колега ще ми се да Ви спестя упражнението като Ви обясня как аз разбирам разликата в номерата H7 и H1 ... и защо са използвани и препоръчани именно такива размери.
                        Просто профила на рефлектора е изчислен именно за тези размери и при поставянето на рзличен размер в неправилен рефлектор, а именно Н7 в гнездото на рефлектор за Н1 ще се получи разфокусирване! Казано малко по-засукано точковият источник на светлина какъвто е крушката няма да бъде във фокусната точка на рефлектора който трябва да направи точно определен тип сноп светлина със съответния ъгъл. Сега предполагам си представяте защо и какво ще се случи ако сложите крушка H7 в рефлектор за крушка H1
                        Това предполагам е имал предвид и колегата който каза, че ксеноновите крушки от "noname" производители са криви и резултатите от прилагането има са плачевни за насрещно движещите се водачи.
                        А като знам какъв "гъзобрък" си е смяната на крушките, просто се чудя как Ви се занимава с това?
                        Но ако все пак желанието ви надделява, ами направете си го!
                        Имам предвиди "домашното"!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #13
                          Колега ФЕРАРИСТ. Замислял ли си се кога точно са ти нужни дълги светлини? И колко бързо ти трябват като ги включиш? Ксеноните запалват бавно и са им е нужни секунди време за да започнат да светят както трябва. А сега си представи как някой идва от среща, ти си в завой. Преминаваш на къси и след като се разминете ти трябват дълги светлини много бързо, защото видимоста ти е ограничена. Включваш ги, но в първите 5, 6 секунди светва нещо от пред, но съвсем не това което трябва. За дългите - само истински ксенони. Не такива от по 200 - 300 лв, а от 700 - 1000 лв. със съвсем други баласти и крушки с много ниско време на реакция.

                          Не дей да експериментираш, за да не четем някой ден тема във форума "още един Алфист си замина" (да не се случва на никой дай боже)

                          П.С. Ке се утепаш бе ей!

                          ЕДИТ: По добре си сложи на дългите едни Филипси от тези белите дето ги дават за с 60% повече светлина. Светят наистина не лошо и си карай кефа.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 12:27.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            ехаа
                            къде ги тия ксенони дето палят за 5-6 и повече секунди бе
                            хихихи
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              ехаа
                              къде ги тия ксенони дето палят за 5-6 и повече секунди бе
                              хихихи
                              Не казвам, че не пали. Той пали, но светлината отначало е бледа. Минават няколко секунди докато загрее крушката.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X